Komunikat przedstartowy – Bieg Karnawałowy GPK

Piątek przed biegiem to czas komunikatu przedstartowego. Zachęcamy Was do zapoznania się z poniższymi informacjami!

1.Biuro zawodów

Biuro zawodów tym razem otwarte będzie tylko i wyłącznie w niedzielę. Zachęcamy do udania się do biura jak najwcześniej, pozwoli to uniknąć długich kolejek i niepotrzebnych nerwów.

niedziela (3.02) – SP nr 72, ul. Modrzewiowa 23 (50.064461, 19.865125)

8:00 – 10:30

2. Godziny startów

Bieg dla Dzieci – 9:30

Przyjazna Trójka, Nordic Walking – 10:00

Tradycyjna Piątka, Ambitna Jedenastka – 10:40

Harda Dwudziestka Trójka – 11:20

3. Koszulka VII edycji GPK

Przypominamy o możliwości zakupienia koszulki zaprojektowanej specjalnie na VII edycję Grand Prix Krakowa. Koszulka to połączenie designu BiedermanSport z dziełami artystki Gabi Buzek. Wystrzałowe, czyż nie? Koszulkę coolmax active będzie można nabyć w cenie 80 złotych 70 złotych na sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej.

4. Numery startowe – komunikat przed biegiem

– Numery karnetowe, które już otrzymaliście, obowiązują do końca bieżącej edycji. W przypadku zniszczenia (w trakcie biegu) numeru startowego na karnet, bardzo prosimy o uprzednią reklamację z dokumentacją na adres kontakt@krakowbiega.pl do piątku przed biegiem (czyli do dziś).

– Koło namiotu pomiaru czasu zlokalizowany będzie punkt kontroli chipów. Przed biegiem zachęcamy „karnetowców” do uprzedniej kontroli swojego numeru startowego.

– Jeżeli ktoś zapomni numeru startowego na bieg (na karnet) lub nie zgłosi wcześniej reklamacji – koszt wydrukowania nowego numeru – 10 zł.

– Zawodnicy, którzy nie odebrali jeszcze numeru na karnet, wciąż jeszcze mogą to zrobić! Zapraszamy do biura zawodów!

– Osoby, które zgłosiły się na pojedynczy bieg (Bieg Karnawałowy GPK), zapraszamy po odbiór numeru do biura zawodów. Po biegu numer będzie można zachować na pamiątkę.

– Jak zwykle będzie można zapisać się na bieg jeszcze w biurze zawodów. Obowiązują kwoty wpisowego według III terminu zgłoszeń.

5. Parkingi

Przypominamy, że koszt parkingu koło startu wynosi 15 złotych, koszt parkingu przy ulicy Modrzewiowej – 4 złote. Uprzejmie prosimy o korzystanie tylko i wyłącznie z miejsc dozwolonych do parkowania.

6. Separacja tras

Podobnie jak w zeszłym roku kolory banerów na trasie VII edycji Grand Prix Krakowa w Biegach Górskich będą zgodne z dominującym kolorom na numerze startowym. Nie sposób się pomylić!

7. Wodopoje i bufet

Punkt picia zlokalizowany będzie na 7,5 km (Ambitna Jedenastka) oraz 7,5 km, 11,4 km, 19 km dla Hardej Dwudziestki Trójki. Zawodników zachęcamy do zostawienia własnych napojów na punkcie 11,4 km (koło mety). Na tym punkcie dla zawodników przygotowane będą również kawałki czekolady. Dodatkowo drobny poczęstunek dostępny będzie dostępny po biegu w szkole podstawowej. Dla zawodników Hardej Dwudziestki od godziny 13:15 wydawana będzie ciepła zupa.

8. Wyniki online

Na stronie pomiaru czasu dostępne będą nieoficjalne wyniki online.

link do wyników

9. Szkoła Podstawowa

Jak zwykle dostępna będzie dla Was szkoła (50.064461, 19.865125), a w niej będzie możliwość skorzystania z depozytu, bufetu, szatni czy prysznica. Na sali gimnastycznej otwarte będzie również stoisko z odżywkami HIGH5.

10. Niech żyje bal! – Co? Gdzie? Kiedy?

Co? Konkurs na króla i królową balu! Najbardziej pomysłowa karnawałowa kreacja zostanie nagrodzona bonem na 500 złotych do Salomona. Osobno nagradzamy kobiety i mężczyzn. Oceny dokona trzyosobowa komisja organizatorów. Niech żyje bal!

Gdzie? Oczywiście na Biegu Karnawałowym GPK… Zapraszamy wszystkich chętnych zawodników w stroju konkursowym (koniecznie z przypiętym numerem startowym) do stolika komisji konkursowej. Stolik zlokalizowany będzie na Sali Gimnastycznej (ul. Modrzewiowa) koło podium.

Kiedy? Oczywiście w niedzielę… w godzinach od 8:30-11:00 czekamy na chętnych! O godzinie 13:15 ogłoszone zostaną wyniki konkursu.

11. Partnerzy GPK

W Szkole Podstawowej dostępne będą stanowiska Partnerów GPK:

– Centrum Zdrowia Biegacza pokaże Wam techniki masażu, regeneracji i fizjoterapii.

– Trenerzy personalni i dietetycy z All for Body dysponować będą paletą cennych porad dotyczących treningu motorycznego. Na stanowisku All for Body dostępna będzie również waga Tanita.

12. Segregacja odpadów

Podczas tegorocznego GPK prowadzona będzie segregacja odpadów na plastik, szkło, papier, plastikowe zakrętki i odpady organiczne. Bardzo prosimy zawodników o zapoznanie się z zasadami segregacji, a kierowników ekip o zaznajomienie biegaczy z tym tematem.

Kolory poszczególnych worków do segregacji:

żółty – metale i tworzywa sztuczne

zielony – szkło

niebieski – papier

brązowy – odpady organiczne

13. Zakończenie

W celu usprawnienia dekoracji najlepszych zawodników, organizator podjął decyzję iż dekoracja poszczególnych dystansów będzie odbywać się „na bieżąco” w miarę dostępnych wyników. W ten sposób zwycięzcy Biegu dla dzieci czy Przyjaznej Trójki, nie będą musieli czekać na dekorację Hardej Dwudziestki Trójki. Orientacyjne godziny zakończeń znajdziecie w poście pt. „Harmonogram na niedzielę”.

14. Losowanie nagród

Zwycięzcom losowania nagród gratulujemy i przypominamy, że nagrody będą do odbioru po biegu w biurze zawodów.

lista wylosowanych

 
*fot. Gabi Buzek
Scroll to Top