Komunikat przedstartowy – Wielki Finał GPK

Czas na komunikat przedstartowy, ostatni podczas VIII edycji GPK. Wszystkich startujących uprzejmie prosimy o zapoznanie się!

  1. Parkingi

Zalecane parkingi – ulica Modrzewiowa, ulica Kukułcza (koło startu). Uprzejmie prosimy o korzystanie TYLKO I WYŁĄCZNIE z miejsc dozwolonych do parkowania.

  1. Biuro zawodów

Biuro zawodów tym razem otwarte będzie tylko i wyłącznie w niedzielę. Zachęcamy do udania się do biura jak najwcześniej, pozwoli to uniknąć długich kolejek i niepotrzebnych nerwów.

niedziela (1.03) – SP nr 72, ul. Modrzewiowa 23 (50.064461, 19.865125) – od 8:00 do końca zawodów

  1. Zgłoszenia po terminie

Chcących skorzystać ze zgłoszenia po terminie, prosimy o założenie konta i wypełnienia danych. Płatność za zawody tylko i wyłącznie gotówką w biurze zawodów. Wpłaty przelewem nie będą uwzględniane. W razie pytań służymy pomocą.

zgłoszenie po terminie – tutaj

Osoby chcące zgłosić się na bieg na miejscu będą mogły uczynić to przy pomocy telefonu komórkowego, płatność gotówką w biurze

  1. Numery startowe

Szczegółowe informacje na temat numerów startowych dostępne są w odrębnym poście – tutaj.

Pamiętajcie, że: „Obowiązkowy start z widocznym numerem startowym przyczepionym na brzuchu/klatce piersiowej. Brak numeru na klatce piersiowej może skutkować brakiem wyniku na liście.”

  1. Wodopoje i bufet

Punkt picia zlokalizowany będzie na 7,5 km (Ambitna Jedenastka) oraz 7,5 km, 11,8 km, 19 km dla Hardej Dwudziestki Trójki. Zawodników zachęcamy do zostawienia własnych napojów na punkcie 11,8 km (niedaleko mety). Na punktach wodopojowych przygotowane będą również kawałki bananów. Dodatkowo drobny poczęstunek (owoce, ciastka, kawa czy herbata) dostępny będzie po biegu w szkole.

Zawodników uprasza się o nie wyrzucanie kubeczków poza strefą punktów wodopojowych. Las to wspólne dobro wszystkich, dbajmy o nie…

  1. Przynieś swój kubek do bufetu!

W Nowy Rok wchodzimy z nowymi planami! Jednym z postanowień związanych z organizacją zawodów jest ograniczenie ilości produkowanych odpadów.

Zaczynamy od drobnej akcji pt. „Przynieś swój kubek do bufetu!” Chcielibyśmy zachęcić Was do przyniesienia swojego naczynia na kawę i herbatę. Na osoby, które zapomną swojego kubka/bidonu itp., czekać będą jeszcze kubeczki jednorazowe. Liczymy natomiast, że z czasem wejdzie Wam to w nawyk i od kolejnej edycji każdy uczestnik będzie pamiętał o akcji.

Realizację zadania zaczynamy od siebie, w związku z tym wszyscy organizatorzy dostaną zalecenie dotyczące przyniesienia swojego własnego naczynia. Trzymamy kciuki za nas wszystkich!

  1. Szkoła Podstawowa

Jak zwykle dostępna będzie dla Was szkoła (50.064461, 19.865125), a w niej będzie możliwość skorzystania z depozytu, bufetu, szatni czy prysznica. Na sali gimnastycznej otwarte będzie również stoisko z odżywkami i żelami marki HIGH5.

  1. Wyniki online i formularz reklamacyjny

Linki do wyników online oraz formularza reklamacyjnego – tutaj.

Zostanie wklejony w odrębnym poście, jak i w komunikacie przedstartowym.

  1. Koszulka VIII edycji GPK

Nawiązując do zeszłorocznej edycji Grand Prix Krakowa, specjalnie na ten rok przygotowaliśmy kolejny projekt koszulki GPK. Koszulka to połączenie pracy dwóch zawodniczek naszego klubu – Lilianny Etterle-Biederman (projektantki) i Gabi Buzek (artystki)! Wystrzałowa koncepcja, czyż nie?

Koszulka VIII edycji GPK – tutaj

  1. Segregacja odpadów

Podobnie jak w zeszłym roku podczas tegorocznego GPK prowadzona będzie segregacja odpadów na plastik, szkło, papier i odpady organiczne. Bardzo prosimy zawodników o zapoznanie się z zasadami segregacji, a kierowników ekip o zaznajomienie biegaczy z tym tematem.

Kolory poszczególnych worków do segregacji:

żółty – metale i tworzywa sztuczne
zielony – szkło
niebieski – papier
brązowy – odpady organiczne

  1. Centrum Zdrowia Biegacza

Centrum Zdrowia Biegacza przygotuje dla Was specjalną strefę regeneracji. To właśnie tam specjaliści z CZB pokażą Wam techniki masażu, regeneracji i fizjoterapii. Zapraszamy!

  1. Dekoracja zwycięzców

Start dekoracji około 14:30, zatem startujący wcześniej mogą w odpowiedni sposób zaplanować swoje przedpołudnie. Dekoracja odbędzie się za boisku koło szkoły/sali gimnastycznej – w zależności od warunków atmosferycznych. Optujemy za opcją numer 1.

W odrębnym poście publikujemy również wstępny harmonogram finałowej dekoracji – tutaj.

  1. Losowanie nagród

Jak zwykle na Grand Prix Krakowa nie może zabraknąć losowania nagród! Nagrody wylosowaliśmy w formule znanej z VII edycji – spośród osób zgłoszonych i opłaconych na dane wydarzenie (jak i na karnet). Nagrody będą do odbioru na stoisku koszulek GPK.

Ostatnią nagrodę – buty Salomon Speed Cross 5 zgodnie z tradycją losować będziemy wśród osób obecnych na finałowej dekoracji. Do zobaczenia!

wyniki losowania – tutaj

  1. Klasyfikacja drużynowa – komunikat

Informujemy, że tak jak w zeszłym roku punkty do klasyfikacji drużynowej za ostatni bieg zliczane będą TYLKO I WYŁĄCZNIE wśród osób zgłoszonych online (z wpisanym klubem). Nie będzie możliwości dopisania nazwy drużyny w niedzielę w biurze zawodów. Tego typu decyzja pozwoli nam na przygotowanie klasyfikacji drużynowej na czas oraz uniknięcie potencjalnych błędów.

Wszelkie zmiany wprowadzane będą jeszcze tylko do godziny 14:00, osoby które chcą takie zmiany dokonać prosimy o e-maila na kontakt@krakowbiega.pl.

  1. Medal VIII edycji GPK

Medal za ukończenie VIII edycji będzie można odebrać w Szkole Podstawowej (8:00-14:30). Jeżeli ktoś nie będzie w stanie odebrać medalu w niedzielę, będzie jeszcze taka możliwość w kolejnych dniach w biurze WKS Wawel przy ul. Podchorążych 3

Przypominamy, że medal VIII edycji GPK (na grafice po lewej) otrzymają osoby, które ukończyły minimum 4 z 5 biegów bieżącej edycji.

Jeżeli ktoś po przeczytaniu całego komunikatu, nadal ma pytania -> służymy pomocą 😉 Mamy nadzieję do zobaczenia!

*fot. Robert Zabel – foty