Piątkowy poranek to pora na komunikat przedstartowy. Część punktów (dla nowych osób) jest przygotowana na podstawie poprzednich komunikatów, część została dodana przed IV biegiem. Wszystkich startujących uprzejmie prosimy o zapoznanie się!
Zalecane parkingi – ulica Modrzewiowa, ulica Kukułcza (koło startu). Uprzejmie prosimy o korzystanie TYLKO I WYŁĄCZNIE z miejsc dozwolonych do parkowania.
Biuro zawodów tym razem otwarte będzie tylko i wyłącznie w niedzielę. Zachęcamy do udania się do biura jak najwcześniej, pozwoli to uniknąć długich kolejek i niepotrzebnych nerwów.
niedziela (2.02) – SP nr 72, ul. Modrzewiowa 23 (50.064461, 19.865125) – od 8:00 do końca zawodów
3. Zgłoszenia po terminie
Chcących skorzystać ze zgłoszenia po terminie, prosimy o założenie konta i wypełnienia danych. Płatność za zawody tylko i wyłącznie gotówką w biurze zawodów. Wpłaty przelewem nie będą uwzględniane. W razie pytań służymy pomocą.
zgłoszenie po terminie – tutaj
Osoby chcące zgłosić się na bieg na miejscu będą mogły uczynić to przy pomocy telefonu komórkowego, płatność gotówką w biurze
Szczegółowe informacje na temat numerów startowych dostępne są w odrębnym zakładce – tutaj
Pamiętajcie, że: „Obowiązkowy start z widocznym numerem startowym przyczepionym na brzuchu/klatce piersiowej. Brak numeru na klatce piersiowej może skutkować brakiem wyniku na liście.”
Ważną zmianą, związaną z organizacją VIII edycji GPK, jest zmiana godzin startów. Nowe godziny (obowiązujące od Wielkiego Otwarcia VIII edycji) mają na celu zapewnienie lepszych warunków dla biegaczy startujących na dystansie Hardej Dwudziestki Trójki. Wisienką na torcie będzie startująca na samym końcu Ambitna Jedenastka (najliczniej obsadzony dystans).
9:45 – Harda Dwudziestka Trójka (z małą zmianą trasy pod koniec pierwszej pętli)
12:00 – Ambitna Jedenastka
Punkt picia zlokalizowany będzie na 7,5 km (Ambitna Jedenastka) oraz 7,5 km, 11,8 km, 19 km dla Hardej Dwudziestki Trójki. Zawodników zachęcamy do zostawienia własnych napojów na punkcie 11,8 km (niedaleko mety). Na punktach wodopojowych przygotowane będą również kawałki czekolady. Dodatkowo drobny poczęstunek (owoce, ciastka, kawa czy herbata) dostępny będzie po biegu w szkole.
Zawodników uprasza się o nie wyrzucanie kubeczków poza strefą punktów wodopojowych. Las to wspólne dobro wszystkich, dbajmy o nie…
7. Przynieś swój kubek do bufetu!
W Nowy Rok wchodzimy z nowymi planami! Jednym z postanowień związanych z organizacją zawodów jest ograniczenie ilości produkowanych odpadów. Zaczynamy od drobnej akcji pt. „Przynieś swój kubek do bufetu!” Na sam początek chcielibyśmy zachęcić Was do przyniesienia swojego naczynia na kawę i herbatę. Na osoby, które zapomną swojego kubka/bidonu itp., czekać będą jeszcze kubeczki jednorazowe. Liczymy natomiast, że z czasem wejdzie Wam to w nawyk i od kolejnej edycji każdy uczestnik będzie pamiętał o akcji. Realizację zadania zaczynamy od siebie, w związku z tym wszyscy organizatorzy dostaną zalecenie dotyczące przyniesienia swojego własnego naczynia. Trzymamy kciuki za nas wszystkich!
8. Szkoła Podstawowa
Jak zwykle dostępna będzie dla Was szkoła (50.064461, 19.865125), a w niej będzie możliwość skorzystania z depozytu, bufetu, szatni czy prysznica. Na sali gimnastycznej otwarte będzie również stoisko z odżywkami i żelami marki HIGH5.
Również w szkole odbędą się dekoracje zwycięzców IV etapu, serdecznie zapraszamy na Modrzewiową!
9. Wyniki online i formularz reklamacyjny
Link do wyników online oraz formularza reklamacyjnego – tutaj.
Zostanie wklejony w odrębnym poście, jak i w komunikacie przedstartowym.
10. Koszulka VIII edycji GPK
Nawiązując do zeszłorocznej edycji Grand Prix Krakowa, specjalnie na ten rok przygotowaliśmy kolejny projekt koszulki GPK. Koszulka to połączenie pracy dwóch zawodniczek naszego klubu – Lilianny Etterle-Biederman (projektantki) i Gabi Buzek (artystki)! Wystrzałowa koncepcja, czyż nie?
Koszulka VIII edycji GPK – tutaj
Podobnie jak w zeszłym roku podczas tegorocznego GPK prowadzona będzie segregacja odpadów na plastik, szkło, papier i odpady organiczne. Bardzo prosimy zawodników o zapoznanie się z zasadami segregacji, a kierowników ekip o zaznajomienie biegaczy z tym tematem.
Kolory poszczególnych worków do segregacji:
żółty – metale i tworzywa sztuczne
brązowy – odpady organiczne
12. Niech żyje bal! Co? Gdzie? Kiedy?
Tym razem chcemy powtórzyć, cieszącą się sporym zainteresowaniem, zabawę „Niech żyje bal!”. Z uwagi na to, że trwa karnawał, a 2 lutego tańczyć będziemy na trasach GPK, ogłaszamy konkurs na najbardziej kreatywne przebranie! Ponieście wodzę fantazji i przebierzcie się na bieg (pamiętając o tym, że jest on karnawałową zabawą).
Więcej szczegółów – tutaj
13. Bieg Karnawałowy z medalem od Plantwear!
Specjalnie dla Was firma Plantwear przygotowała medale za udział w Biegu Karnawałowym! Zatem tym razem (wyjątkowo) każdy zawodnik, który dobiegnie do mety otrzyma drewniany medal!
Medal za udział w Plantwear Biegu Karnawałowym jest specjalnym dodatkiem, nie wpływa na uprawnienie do odbioru medalu po całej edycji (dla osób, które ukończą minimum 4 z 5 biegów).
W celu usprawnienia dekoracji najlepszych zawodników, organizator podjął decyzję iż dekoracja poszczególnych dystansów będzie odbywać się „na bieżąco” w miarę dostępnych wyników. W ten sposób zwycięzcy Tradycyjnej Piątki nie będą musieli czekać na dekorację Ambitnej Jedenastki. Orientacyjne godziny dekoracji znajdziecie wkrótce w poście pt. „Harmonogram na jutro”.
Jak zwykle na Grand Prix Krakowa nie może zabraknąć losowania nagród! Nagrody wylosowaliśmy w formule znanej z VII edycji – spośród osób zgłoszonych i opłaconych na dane wydarzenie (jak i na karnet). Nagrody będą do odbioru na stoisku koszulek GPK.
Jeżeli ktoś po przeczytaniu całego komunikatu, nadal ma pytania -> służymy pomocą 😉 Mamy nadzieję do zobaczenia!
*fot. Robert Zabel – foty