Karnawałowy Komunikat Przedstartowy

Piątek przed biegiem to dzień komunikatu przedstartowego! Jak zwykle znajdziecie w nim zestaw istotnych informacji dotyczących zbliżającego się wydarzenia. Wszystkich uczestników prosimy o zapoznanie się.

1. Centrum zawodów i biuro zawodów

Podobnie jak podczas trzech poprzednich biegów, centrum zawodów zostanie zlokalizowane na parkingu przy ulicy Kukułczej (meta i start zawodów). Szkoła przy Modrzewiowej będzie dla nas nieczynna, zawody zostaną w całości rozegrane w przestrzeni otwartej.

Jak w poprzednich miesiącach w centrum zawodów znajdziecie biuro, depozyt, bufet a także szatnie. Biuro zawodów będzie czynne tylko i wyłącznie w niedzielę (od 8:00 do końca zawodów). Do zobaczenia!

ul. Kukułcza (50.059802, 19.862729)

W centrum zawodów istnieje możliwość skorzystania z parkingu. Koszt – 15 zł. Przypominamy by korzystać tylko i wyłącznie z miejsc, gdzie parkowanie jest dozwolone.

2. Zgłoszenia po terminie

Wzorem poprzednich biegów, w ramach zgłoszeń poterminowych korzystać będziemy z formularza internetowego. Płatność za zawody tylko i wyłącznie gotówką w biurze zawodów.

zgłoszenia po terminie – tutaj

3. Numery startowe

Przypominamy, że numer startowy na karnet obowiązuje przez 5 biegów. Zestaw istotnych informacji związanych z numerami startowymi znajdziecie w odrębnym komunikacie.

Numery startowe – tutaj

4. Harmonogram godzinowy

Harmonogram godzinowy poszczególnych startów dostępny jest na naszej stronie internetowej.

Harmonogram na niedzielę – tutaj

5. Rywalizacja GPS (5.02)

Przedstawiamy informacje techniczne związane z przeprowadzeniem sobotniej rywalizacji GPS. W razie wszelkich pytań i wątpliwości, służymy pomocą.

Informacje techniczne – tutaj

6. Separacje tras

Podobnie jak w poprzednich latach kolory banerów na trasach X edycji Grand Prix Krakowa w Biegach Górskich będą zgodne z dominującym kolorom na numerze startowym. Nie sposób się pomylić!

Uwaga! Banery Hardej Dwudziestki Trójki dotyczą również trasy Ultra GPK.

7. Wodopoje

Punkt picia zlokalizowany będzie na 7,5 km (Ambitna Jedenastka), 7,5 km, 11,6 km, 19 km (Harda Dwudziestka Trójka) oraz 7,5 km, 11,6 km, 19 km, 23,2 km, 30,8 km (Ultra GPK). Zawodników zachęcamy do zostawienia własnych napojów na punkcie 11,6 km/23,2 km (niedaleko mety). Na punktach wodopojowych przygotowane będą również kawałki bananów.

8. Bufet i Foodtruck

Restauracja Wavelove przygotuje dla Was:

– poczęstunek regeneracyjny, który serwowany będzie w ramach pakietu startowego dla wszystkich uczestników. Tradycyjnie znajdzie się w nim: ciepła kawa/herbata, oraz 1 baton zbożowy i 1 owoc.

– możliwość zakupu dodatkowych posłków. Foodtruck Wavelove serwować będzie między innymi ciepłe dania. Płatność gotówką lub przy pomocy Blika. Do zobaczenia na mecie biegu!

9. Zasady bezpieczeństwa COV-19

W związku z organizacją biegu w trakcie epidemii, przypominamy o respektowaniu obowiązujących zasad bezpieczeństwa COVID-19.

Zasady bezpieczeństwa – tutaj

10. Segregacja odpadów

Podobnie jak w poprzednich latach, podczas tegorocznego GPK prowadzona będzie segregacja odpadów na plastik, szkło, papier i odpady organiczne. Bardzo prosimy zawodników o zapoznanie się z zasadami segregacji, a kierowników ekip o zaznajomienie biegaczy z opisanym komunikatem.

Kolory poszczególnych worków do segregacji:

żółty – metale i tworzywa sztuczne
zielony – szkło
niebieski – papier
brązowy – odpady organiczne

11. Wyniki online i formularz reklamacyjny

Link do wyników online oraz formularza reklamacyjnego – wkrótce.

12. Obsługa foto

W trakcie zawodów towarzyszyć Wam będzie obsługa foto:

Jakub Kijak:
sobota – 10:00 – 12:00
niedziela – cały bieg

Manuel Uribe Photography:
niedziela – 8:45 – 11:00

Wypatrujcie obiektywów!

13. Wyniki losowania

Jak zwykle na Grand Prix Krakowa nie może zabraknąć losowania nagród! Nagrody wylosowaliśmy w formule znanej z poprzednich edycji – spośród osób zgłoszonych i opłaconych na dane wydarzenie (jak i na karnet). Nagrody będą do odbioru na stoisku koszulek GPK.   

wyniki losowania – tutaj

14. Koszulki GPK

Podobnie jak w poprzednich miesiącach, serdecznie zachęcamy do odwiedzenia stoiska z jubileuszowymi gadżetami. Koszulki z serii Gabi Buzek Collection znajdziecie zarówno w wersji na ramiączkach, jak i z krótkim rękawem.

wersja RAGLAN – 90 zł
wersja RACE SHIRT –75 zł

15. #PomagamyzGPK – zbiórka na fundację Rak’n’Roll

Podczas Biegu Karnawałowego GPK prowadzona będzie więc zbiórka funduszy do puszki na Fundację Rak’n’Roll! Fundacja ta od 2009 roku zajmuje się wsparciem osób walczących z nowotworem, pomagając im na różne sposoby. Serdecznie zachęcamy do wsparcia tej pięknej inicjatywy!

16. Niech żyje bal!

W 2022 roku wracamy do biegania w tradycyjnej formie, czas również na powrót Waszych ulubionych konkursów! Tym razem chcemy powtórzyć, cieszącą się sporym zainteresowaniem, zabawę „Niech żyje bal!”.  Ogłaszamy konkurs na najbardziej pomysłowe przebranie z okazji Biegu Karnawałowego! Najbardziej kreatywna osoba otrzyma prezent od naszego głównego sponsora – torbę Salomon OUTLIFE DUFFEL 25.

Wszystkich ochotników zapraszamy na stoisko koszulek GPK w godzinach 8:30 – 11:30. Zostaną przygotowane zdjęcia uczestników konkursu, a następnie oceny dokona trzyosobowa komisja organizatorów. Niech żyje bal!

Powodzenia! Widzimy się w niedzielę na starcie kolejnego, już czwartego etapu!

*fot. @Jakub Kijak
Scroll to Top