Przed Wami standardowy spis istotnych informacji dotyczących nadchodzącego wydarzenia. Część punktów (dla nowych osób) jest przygotowana na podstawie poprzednich komunikatów, część została dodana przed III biegiem. Wszystkich startujących uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższym komunikatem!
- Biuro zawodów
Biuro zawodów tym razem otwarte będzie tylko i wyłącznie w niedzielę. Zachęcamy do udania się do biura jak najwcześniej, pozwoli to uniknąć długich kolejek i niepotrzebnych nerwów.
niedziela (5.01) – SP nr 72, ul. Modrzewiowa 23 (50.064461, 19.865125) – od 8:00
- Zgłoszenia po terminie
Aby usprawnić procedurę rejestracji w biurze oraz zminimalizować ilość potencjalnych błędów przy zgłoszeniach => wynikach, wprowadzona została nowa metoda rejestracji po terminie. Zamiast wersji papierowej formularza, osoby chcące dopisać się na zawody będą korzystać z internetowego formularza „zgłoszeń po terminie”.
zgłoszenie po terminie – tutaj
Osoby chcące zgłosić się na bieg na miejscu będą mogły uczynić to przy pomocy telefonu komórkowego, płatność gotówką w biurze.
- Numery startowe
Szczegółowe informacje na temat numerów startowych dostępne są w odrębnym zakładce – tutaj
Pamiętajcie, że: „Obowiązkowy start z widocznym numerem startowym przyczepionym na brzuchu/klatce piersiowej. Brak numeru na klatce piersiowej może skutkować brakiem wyniku na liście.”
- Parkingi
Zalecane parkingi – ulica Modrzewiowa, ulica Kukułcza (koło startu). Uprzejmie prosimy o korzystanie tylko i wyłącznie z miejsc dozwolonych do parkowania. Uczulamy Was szczególnie na tę kwestię, gdyż w przeszłości zdarzało się, że źle zaparkowane samochody były rejestrowane przez Straż Miejską.
- Godziny startów
Ważną zmianą, związaną z organizacją VIII edycji GPK, jest zmiana godzin startów. Nowe godziny (obowiązujące od Wielkiego Otwarcia VIII edycji) mają na celu zapewnienie lepszych warunków dla biegaczy startujących na dystansie Hardej Dwudziestki Trójki. Wisienką na torcie będzie startująca na samym końcu Ambitna Jedenastka (najliczniej obsadzony dystans).
9:00 – Bieg dla dzieci
9:45 – Harda Dwudziestka Trójka (z małą zmianą trasy pod koniec pierwszej pętli)
9:45 – Tradycyjna Piątka
11:00 – Przyjazna Trójka
11:05 – Nordic Walking
12:00 – Ambitna Jedenastka
- Separacje tras i korekta trasy Hardej Dwudziestki Trójki
Podobnie jak w zeszłym roku kolory banerów na trasie VIII edycji Grand Prix Krakowa w Biegach Górskich będą zgodne z dominującym kolorom na numerze startowym. Nie sposób się pomylić!
W związku z korektą trasy Hardej Dwudziestki Trójki na trasie przygotowana zostanie druga separacja tras. Mapa z miejscem separacji w linku poniżej.
korekta trasy Hardej Dwudziestki Trójki – tutaj
- Bieg dla dzieci – informacje
Szczegółowe informacje na temat Biegu dla dzieci znajdziecie w odrębnym poście. Pamiętajcie – liczy się dobra zabawa!
Bieg dla dzieci – tutaj
- Wodopoje i bufet
Punkt picia zlokalizowany będzie na 7,5 km (Ambitna Jedenastka) oraz 7,5 km, 11,8 km, 19 km dla Hardej Dwudziestki Trójki. Zawodników zachęcamy do zostawienia własnych napojów na punkcie 11,8 km (niedaleko mety). Na punktach wodopojowych przygotowane będą również kawałki czekolady. Dodatkowo drobny poczęstunek (owoce, ciastka, kawa czy herbata) dostępny będzie po biegu w szkole.
Zawodników uprasza się o nie wyrzucanie kubeczków poza strefą punktów wodopojowych. Las to wspólne dobro wszystkich, dbajmy o nie…
- Przynieś swój kubek do bufetu!
W Nowy Rok wchodzimy z nowymi planami! Jednym z postanowień związanych z organizacją zawodów jest ograniczenie ilości produkowanych odpadów.
Zaczynamy od drobnej akcji pt. „Przynieś swój kubek do bufetu!” Na sam początek (od Styczniowego Wyzwania GPK) chcielibyśmy zachęcić Was do przyniesienia swojego naczynia na kawę i herbatę. Na osoby, które zapomną swojego kubka/bidonu itp., czekać będą jeszcze kubeczki jednorazowe. Liczymy natomiast, że z czasem wejdzie Wam to w nawyk i od kolejnej edycji każdy uczestnik będzie pamiętał o akcji.
Realizację zadania zaczynamy od siebie, w związku z tym wszyscy organizatorzy dostaną zalecenie dotyczące przyniesienia swojego własnego naczynia. Trzymamy kciuki za nas wszystkich!
- Szkoła Podstawowa
Jak zwykle dostępna będzie dla Was szkoła (50.064461, 19.865125), a w niej będzie możliwość skorzystania z depozytu, bufetu, szatni czy prysznica. Na sali gimnastycznej otwarte będzie również stoisko z odżywkami i żelami marki HIGH5.
Również w szkole odbędą się dekoracje zwycięzców III etapu, serdecznie zapraszamy na Modrzewiową!
- Wyniki online i formularz reklamacyjny
Link do wyników online oraz formularza reklamacyjnego – wkrótce.
Zostanie wklejony w odrębnym poście, jak i w komunikacie przedstartowym.
- Koszulka VIII edycji GPK
Nawiązując do zeszłorocznej edycji Grand Prix Krakowa, specjalnie na ten rok przygotowaliśmy kolejny projekt koszulki GPK. Koszulka to połączenie pracy dwóch zawodniczek naszego klubu – Lilianny Etterle-Biederman (projektantki) i Gabi Buzek (artystki)! Wystrzałowa koncepcja, czyż nie?
Koszulka VIII edycji GPK – tutaj
- Centrum Zdrowia Biegacza
Centrum Zdrowia Biegacza przygotuje dla Was specjalną strefę regeneracji. To właśnie tam specjaliści z CZB pokażą Wam techniki masażu, regeneracji i fizjoterapii. Zapraszamy!
- Segregacja odpadów
Podobnie jak w zeszłym roku podczas tegorocznego GPK prowadzona będzie segregacja odpadów na plastik, szkło, papier i odpady organiczne. Bardzo prosimy zawodników o zapoznanie się z zasadami segregacji, a kierowników ekip o zaznajomienie biegaczy z tym tematem.
Kolory poszczególnych worków do segregacji:
żółty – metale i tworzywa sztuczne
zielony – szkło
niebieski – papier
brązowy – odpady organiczne
- Dekoracja zwycięzców
W celu usprawnienia dekoracji najlepszych zawodników, organizator podjął decyzję iż dekoracja poszczególnych dystansów będzie odbywać się „na bieżąco” w miarę dostępnych wyników. W ten sposób zwycięzcy Tradycyjnej Piątki nie będą musieli czekać na dekorację Ambitnej Jedenastki. Orientacyjne godziny dekoracji znajdziecie wkrótce w poście pt. „Harmonogram na niedzielę!”.
- Losowanie nagród
Jak zwykle na Grand Prix Krakowa nie może zabraknąć losowania nagród! Nagrody wylosowaliśmy w formule znanej z VII edycji – spośród osób zgłoszonych i opłaconych na dane wydarzenie (jak i na karnet). Nagrody będą do odbioru na stoisku koszulek GPK.
wyniki losowania – tutaj
Jeżeli ktoś po przeczytaniu całego komunikatu, nadal ma pytania -> służymy pomocą ; ) Mamy nadzieję do zobaczenia!
*fot. VENI VIDI PHOTO